Autor: ankan (ankan1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 01:33:49 MET DST

> 2.Ile masz lat?
> a) 10-20
> b) 20-30

Ja mam plose pani tsy latka i ecie nie umne dobzie pisać majlof. A bajdzio lubie obglondac ten ploglam. Moze pani do mojej mamy cos napise i jej powie... Ona mi kaze tylko te teletubisie...A one takie be be Niedoble te misie..One tylko udajom, cos mowia a ja nie lozmiem co...
Ja juz kce byc w tym fajnym fanklubie Big Bladela, bo jak bede to duzy tes bede glal tak jak ten pan...I tez dostane gitale od takiego smiesznego pana z blodą. Wsystkie dzieci smieja sie ze mnie i mowia, ze jezdem gupi...