Autor: Monty (montypython_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 23:12:33 MET DST

Hello Agnieszka (pl-rec-mineraly_at_newsgate.pl)!!! Tuesday, July 03, 2001, 6:05:45 PM, you wrote:

AS> Cześć Ludziska Pisze do was ktoś kšpletnie zwariowany, zświrowany może nawet
AS> zakochany... Nie piszę na temat który was interesuje; mój temat zaskakuje może nawet
AS> i szokuje. Kto oglšda Big Brothera wie że nadeszła jego era. Powstał nowy, odlotowy
AS> Fun-Club Big Brotherowy. Kto chce być w moim Fun-Clubie niech napisze... ja na 100% odpiszę.
AS> Wcześniej wierszem teraz prozš wyjaśnię o co chodzi: Założyłam nowy Fun-Club programu Big Brother i jego uczestników. Kto
AS> chce się zapisać do tego Fun-Clubu niech wyśle do mnie e-maila z odpowiedziami na te pytania:
****************

Witam !!!

Jejku, ze az na pl-rec-mineraly musial dotrzec post dotyczacy tego ohydnego, zenujacego, zawstydzajacego, peszacego, potwornego, ordynarnego, niesamowicie wyjalawiajacego psychike czlowieka programu bYK bRotcher. Rozumiem ludzie maja roznorakie zainteresowania, poczawszy od kolekcjonowania trumien a po zbieraniu rybek konczac. Hmmm, co moze byc ciekawego w programach tego typu dla noramlnego czlowieka? Nie wiem, wiem, ze to wysoce niebezpieczny i deintelektualizujacy program. Chwala Bogu, iz ta beznadziejna farsa juz sie zakonczyla. I po co rozwlekac dalej rany. Po co fan cluby? Juz lepiej fdyby zamiast FC BB powstal, kolejny ktorys juz dziesieny fan club rownie plytkiej pani Brytnyj Szpirsz. :) Rymowac kazdy potrafi - i ja tesh sproboje:
-Big Bratcher - beznadziejny karykatur fater. :)
-Ogladanie big brathera jest tym czym dla szczura wyryta dziura
-Big Brather twoj wrog,szczescie, ze masz rozum aby cie nie zmogl
-Myslisz malo, czytasz malo, rozmumiesz malo - co sie stalo?! tVN sie
ogladalo. :>>>>>>>>>.

Tak niestety jest.
W calym dzisjejszym programie tVN-u jedynym godnym normalnego czlowieka programem byla bajka z jakims tam Walterem Melonem w tytule. Czy to nie jest zenujace, ze z calej dziennej ramowki tvn jedynym godnym 21 - letniego czlowieka programem jest bajka dla dzieci. O ironio losu - przeciez takie robienie warzyw z ludzi powinno byc ustawowo zabronione. Jedyne do czego przydal sie mi program BB bylo wykorzystanie (opisanie) jego beznadziejnosci w pracy maturalnej. Temat: "Czytanie ksiazek to najpiekniejsza nauka jaka ludzkosc sobie wymislila- czy zgadzasz sie z stwierdzeniem W. Szymborskiej w dobie kultury masowej"? Oj polal sie jad, ktory wzbieral we mnie gdy czasami mialem nieprzyjemnosc zobaczenia tej farsy w tv. moja polonistka ocenila prace na bdb - powiedziala, iz jest genialna. I to wlasnie zawdzieczam temu bzdetnemu programowi. Na szczescie zakonczylo sie tto godne pozalowania widowisko. TV tvn juz usunalem z pamieci mojego telewizora, gdy zobaczylem gdy robia znowu, jakis kolejny program reality show. Wielka kleska. Nierzadem Polska stoi. Cale szczescie, ze TVP 1 i TVP 2 nie robia tego sowim widza. Oj dzieki im za to.
Ok, koncze swoje wywody myslowe. Mam nadzieje, ze Wiesz co chcialem przez te swoje powyzsze zdania powiedziec. Tak mi wlasnie przyszlo w tej chwili na mysl aby zrobic antyclub bB i tVN. Ale szkoda mi czasu na te duperele - juz i tak jest cala masa takich antyklubow. Coz wiecej moge powiedziec - Boze chron Polske przed takimi bzdetami.

Czy zamiast bB nie lepiej jest przeczytac jaka sensowna ksiazke? To dopiero rozwija czlowieka intelektualnie. bb jest jak trucizna, ktora dostala sie do krwioobiegu jakim jest spoleczenstwo. Tak jest to fenomen, fenomenem jest to, iz az tylu ludzi dalo sie sfanatyzowac. A jak pan Hitler kiedys powiedzial: "Tylko sfanatyzowane masy moga dac soba kierowac". Tamte czasy odeszly, ale w tych czasach tV tFN korzysta z tychze sfanatyzowanych mas konsekwentnie dojac je jak swiete krowy z kochanych zlotoweczek. Oby dlugo opasle cielsko tvn nie zylo na tym swiecie. Na swiecie, ktory oferuje jeszcze tyle dobra dla czlowieka. Nie pozwolmy aby tego typu programy zabieraly nam wlasna osobowosc. Opamietajmy sie. Lepiej przeczytac 2 strony ksiazki niz ogladac te bzdury przez tydzien. Amen.

Pozrowienia, dla ludzi prawdziwie wolnych.

montypython_at_interia.pl

Garsc zlotych mysli, ktore mam nadzieje sklonia do przemyslen:
- Schlebianie przysparza przyjaciół, prawda - wrogów. Terencjusz

| The Bat! 1.53bis | 4 lipca 2001 | środa |

Super tapety na pulpit: http://reklama.interia.pl/promocja/promocja6.html

--

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.mineraly