Autor: Agnieszka Skarbińska (big_aga_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 18:05:45 MET DST

Cześć Ludziska
Pisze do was ktoś kąpletnie zwariowany, zświrowany może nawet zakochany...
 Nie piszę na temat który was interesuje; mój temat zaskakuje może nawet i szokuje.
Kto ogląda Big Brothera wie że nadeszła jego era. Powstał nowy, odlotowy Fun-Club Big Brotherowy.
Kto chce być w moim Fun-Clubie niech napisze... ja na 100% odpiszę. Wcześniej wierszem teraz prozą wyjaśnię o co chodzi: Założyłam nowy Fun-Club programu Big Brother i jego uczestników. Kto chce się zapisać do tego Fun-Clubu niech wyśle do mnie e-maila z odpowiedziami na te pytania:
1.Jak się nazywasz? (imię lub ksywka)
2.Ile masz lat?

a) 10-20
b) 20-30
c) więcej niż 30

3.Twoja ulubiona postać z Big Brothera to kto? (tylko jedna osoba)

A oto adres pod którym czekam na zgłoszenia: big_aga_at_wp.pl   CZEKAM :-)C