Autor: Marcepan (asmarcepan_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 18:28:22 MET DST

Cześć

Nazywam się Adam Siwicki pracuję w firmie www.OneTwoSold.pl która zajmuje się aukcjami internetowymi. W ostatnim czasie na aukcji powstała nowa kategoria "Minerały, skamieniałości", która została stworzona specjalnie dla kolekcjonerów minerałów. Pomysł ten zrodził się z Waszej inicjatywy, a dokładniej mówiąc z rozmów jakie miałem okazję przeprowadzić z kolekcjonerami na giełdzie minerałów, skamieniałości i wyrobów jubilerskich na PW i SGGW w Warszawie. Aukcja minerałów ma na celu stworzenie możliwości sprzedaży okazów, kupna, wymiany informacji między zainteresowanymi stronami, przekierowanie po przez linki zainteresowanych na Wasze strony internetowe i odwrotnie przez 24h na dobę, bez żadnych opłat, prowizji, całkowicie za darmo!!! Swoje wspaniałe kolekcje na aukcji wystawia między innymi Robert Borzędzki, który jest dobrze znany w środowisku kolekcjonerów minerałów. Aby móc sprzedawać i kupować na aukcji wystarczy się tylko zarejestrować na platformie www.OneTwoSold.pl . Jest to pierwsza aukcja w Polsce posiadająca kategorię "Minerały, skamieniałości" która jest w trakcie rozbudowy, dlatego też czekam na Wasze uwagi i propozycje związane z działaniem (rozbudową) tej kategorii, gdyż ma być ona kreowana tylko przez Was. W załączniku dołączona jest przykładowa prezentacja aukcji minerałów. Z mojej strony zapewniam wszelką informację i pomoc przy wstawianiu okazów na aukcję (np. mogę wykonać zdjęcia aparatem cyfrowym -za darmo !!!). Mój telefon kontaktowy 0602-691-220; e-mail: a.siwicki_at_onetwo.pl Zachęcam Wszystkich do wspólnej zabawy.

Pozdrawiam

--
26 maja - Dzień Matki. Wygraj kwiaty dla swojej Mamy!
Do rozdania 75 bukietów z dostawą i życzeniami.