Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 12:27:49 MET DST

Szanowni Listowicze,
dziś, pow wielu bojach ze szklanym okiem, udało mi się załadować mój katalog (Artur.Dybowski), zwierający zdjęcia moich znalezisko. Proszę o traktowanie tegoż jako próby (jestem laikiem komputerowym) i o głosy krytyki na temat moich wyczynów. Przygotowuję (czas, czas!!!) jeszcze inne zdjątka, nieco lepsze technicznie, szczególnie parę skamieniałości i pirytów znalezionych w lesie (dokładnie!). Prosiłbym o przeczytanie opisu zdjęć i ewentualną pomoc w odpowiedzi na dręczące mnie pytania. Pozdrowienia,
Artur Dybowski
arturdy_at_poczta.onet.pl

--
26 maja - Dzień Matki. Wygraj kwiaty dla swojej Mamy!
Do rozdania 75 bukietów z dostawą i życzeniami.