Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 19:22:07 MET DST

> Szanowni Listowicze, dziś, pow wielu bojach ze szklanym okiem, udało mi się
> załadować mój katalog (Artur.Dybowski), zwierający zdjęcia moich
> znalezisko. Proszę o traktowanie tegoż jako próby (jestem laikiem
> komputerowym) i o głosy krytyki na temat moich wyczynów. Przygotowuję

No coz, szczerze mowiac widac niedociagniecia tu i owdzie, ale i tak gratulacje, ze sobie z tym ftpem poradziles. :)

Fotografie sa nieostre i za jasne, natomiast w pliku txt nie ma znakow podzialu wiersza i przez to na WWW ciagnie sie jak tasiemiec (przypominam wszystkim, ze zawartosc katalogu ftp mineralow mozna podgladac przez strony WWW, wejscie jest na stronie glownej mineralow http://www.man.lodz.pl/MINERALY/ (konkretnie chodzi o ten podkatalog: http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/Ftp/UpLoad/ )).

> (czas, czas!!!) jeszcze inne zdjątka, nieco lepsze technicznie, szczególnie
> parę skamieniałości i pirytów znalezionych w lesie (dokładnie!). Prosiłbym
> o przeczytanie opisu zdjęć i ewentualną pomoc w odpowiedzi na dręczące mnie
> pytania. Pozdrowienia, Artur Dybowski arturdy_at_poczta.onet.pl

Mika nie ma wlasciwosci magnetycznych - moze pod nia jest magnetyt Fe3O4?

ak