Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 12:42:17 MET

> do Namibii jade glownie geologicznie, ale chyba nie na meteoryty... sa tam
duzo
> ciekawsze rzeczy. Znasz jakiesz szczegoly co do Gibeona (da sie go
znalezc?,
> jaka jest normalna cena?, gdzie go szukac?, jak rozpoznac?) - jesli jest
ktos
> zainteresowany to moge przywiezc kilka kawalkow.
>
> Tomasz Praszkier

tia
ja tez proponuje zebys przywiozl wszystko co ci sie uda tam znalezc/kupic od tubylcow lub od kogo innego, tyle zeby cena byla mniejsza od 1zl/g :)) Skoro u nas jest taka cena, to koszt meteorytu TAM musi byc o wiele nizszy.

sam bym pojechal tam :)) Skoro Maroko nie wypalolo :(( mam niedosyt wrazen.

---[ MARCIN CIMALA alias BEEPER ]--------------

 http://www.meteoryt.net              beeper_at_meteoryt.net
 http://www.vistapro.alpha.pl        beeper_at_alpha.pl
 http://www.pamela.prv.pl            (0-33) 85 86 409