Autor: Mira Saternus (mira_s_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 09:23:16 MET

Tomasz Praszkier wrote:
Czesc,

> czy ktos z listowiczow byl lub ma jakies konkretne materialy dotyczace Namibi
> (interesuja mnie rownierz informacje ogolne) lub/i Ukrainy (glownie Wolyn i
> Podole)?
> Z gory dziekuje - pomozecie mi planowac wakacje...

Wybacz, ze podaje pozycje z poczatku poprzedniego stulecia, ale uwazam ja za interesujaca. "Droga po kamieniach" prof. Smulikowskiego - nie przyda Ci sie jako zrodlo lokalizacji, ale kogo ciekawia pionierskie czasy polskiej geologii na poludniowo-wschodnich terenach II RP ten powinien to poczytac. Bywa wzruszajace.
Jak zdobede cos bardziej wspolczesnego to przekaze :)

Pozdrowienia
Mira