Autor: Tomasz Praszkier (pra_tomek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 04:34:27 MET

Witam,

do Namibii jade glownie geologicznie, ale chyba nie na meteoryty... sa tam duzo ciekawsze rzeczy. Znasz jakiesz szczegoly co do Gibeona (da sie go znalezc?, jaka jest normalna cena?, gdzie go szukac?, jak rozpoznac?) - jesli jest ktos zainteresowany to moge przywiezc kilka kawalkow.

Tomasz Praszkier