Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 18:44:43 MET

> Mysle ze nasza wymiana listow moze zanudzic pozostalych listowiczow, ale
coz...

a ja licze ze sie ktos zainteresuje
w koncu gadamy na temat a to jest lista dyskusyjna Jak tak by wszyscy po 2 postach przechodzili na priva to by bylo ciekawie :))

> Byly z nami 2 osoby ktore pojechaly po meteoryty... Ale bardzo
prawdopodobne ze
> bedziesz mial wiecej szczescia.

to ja cos nie kapuje. Byli a podobno do nas przyjechal 1 maly kawalek, bo nikt nie
byl pewien czy to byly meteoryty (a byly, bo Pilski widzial ten kawalek) Wiec jak, ci od meteorytow wtedy spali czy jak. Czemu nie kupili tych meteorytow ??