Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 18:49:56 MET

na wystawie meteorytow K. Mazurka we Fromborku ktos napisal w ksiazce pamiatkowej "Kamienie jak kamienie" :))

> Jedynie meteorty zelazne, czy zelazno-niklowe po przepilowaniu i
> wytrawieniu, gdy sie uwidoczni ich pilsniowa powierzchnie, sa fascynujace.

hi hi hi
od razu widac ze Pan od mineralow :))))
Oj, meteoryty sie obrazily, bo zeby je do pilsni porownac ? :)) Uwidaczniaja sie figury Widmanstattena i linnie Neumana (chyba nie przekrecilem...)

Ale ze ladnie to wyglada, to fakt.
Jedn gosciu sprzedawal w Krakowie takie mikroskopy ruskie 25x i 50x ma to ksztalt lunety 25cm dlugiej. Fajna sprawa i za 140zl !!