Autor: Leszek Kula (leszek_kula_at_mennica.com.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 12:14:42 MET

Sznowni Państwo,
jestem kompletnym nogą w zakresie Państwa zainteresowań. Jestem również jednak w dużej potrzebie. Pracuję w Mennicy Państwowej S.A.. Zamierzamy w monecie kolekcjonerskiej ze srebra poświeconej Kopalni Soli w Wieliczce osadzić cyrkonię. We wszystkich dokumentach emisyjnych musimy podać pełną informacje o wszystkich elementach monety, w tym i o cyrkonii. Tymczasem w encyklopediach występuje jako minerał CYRKON (rodzaj męski). Co wiec oznacza nazwa CYRKONIA. Proszę o pomoc.

Leszek Kula
www.mennica.com.pl