Autor: muzeum (gieldaminerals_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 11:47:27 MET DST

Użytkownik Kruszk <kruszki_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3991999d_at_news.vogel.pl...
> Na giełdzie nie było meteorytów.
> Były tektyty ( mołdawity ) w cenie 3 - 5 zł zależało o
> kawałka nic ciekawego. Wogółe na giełdzie nic ciekawego
> nie było żeby oko zawiesić .

Na giełdzie były meteoryty o nazwie gibeon i w cenie ok. 40,zł były na początku giełdy poszły jak woda i dlatego na giełdzie się poluje i stąd nazwa giełda, że sytuacja zmienia się z minuty na minutę - jeżeli ktoś uważa , że na giełdzie nic nie było to znaczy, że jest to człowiek, który myśli negatywnie i nie widzi co się dzieje na około niego dobrego!!! - były piękne eksponaty ale cena ich zaczyna się znacznie więcej niż 6-ść zł. Były:
Turmaliny zielone werdelity w cenie 700,zł Malachity
Szafiry
Rubiny
Baryty ze Stanisławowa /koło Jawora już nieczynnej kopalni barytu (unikat) - zakupiłem go do muzeum.
Ametysty z Karkonoszy a nie tylko Brazylijskie - było mnóstwo ciekawstek ale żeby je ocenić trzeba się znać i zadać sobie trochę pracy aby je zobaczyć. A może byłeś na giełdzie bis przyszywanej do giełdy właściwej, która odbywa się od sześciu lat w Szklarskiej Porębie ul. kilińskiego 20 tuż obok stacji na Szrenicę. pozdrawiam wszystkich Grzegorz.