Autor: Kruszk (kruszk_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 21:09:41 MET DST

Byłem na tej giełdzie i widziałem co tam było przez 3 dni. Była kolekcja skamieniałości godna uwagi nabyłem dwa okazji dla szkoły  prezent )
A ten baryt był u Pana P. Szczerbina toooooo , był okaz pod względem wielkości duży to jego była zaleta i ze Stanisławowa a kryształy ????????????.
Odnośnie Ametystów z Karkonoszy daje sobie wiele do życzenia były na jednym stoliku.
Tak żeby znaleś ładny okaz do kolekcji,to pierwszy okaz Szczotka Morionów .( 620 zł)
i Szczotka kwarcu górskiego( miał Litwin ) za 450 zł ,byłem zainteresowany nie szło nic utargować
Żadnej rewelacji nie było np. Malachit to były kawałki i wyroby. Powinno być np.----------zeszłym roku wyroby odzielone od wystawców minerałów.
Z wyrobami to na Bazar.
A żeby mieć gruz że to jest beryl ,

szafir.itd..............................
to niema co półek zaśmiecać.
Nie będe opisywać każdego stolika
Dyskusje uważam za zamkęnietą.

Tak ze 3.08.2001 będą same minerały i wystawcy dopiszą.

Użytkownik muzeum <gieldaminerals_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:PSuk5.10516$FO3.267197_at_news.tpnet.pl...
:
: Użytkownik Kruszk <kruszki_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
: napisał:3991999d_at_news.vogel.pl...
: > Na giełdzie nie było meteorytów.
: > Były tektyty ( mołdawity ) w cenie 3 - 5 zł zależało o
: > kawałka nic ciekawego. Wogółe na giełdzie nic ciekawego
: > nie było żeby oko zawiesić .
: Na giełdzie były meteoryty o nazwie gibeon i w cenie ok. 40,zł były na
: początku giełdy poszły jak woda i dlatego na giełdzie się poluje i stąd
: nazwa giełda, że sytuacja zmienia się z minuty na minutę - jeżeli ktoś
uważa
: , że na giełdzie nic nie było to znaczy, że jest to człowiek, który myśli
: negatywnie i nie widzi co się dzieje na około niego dobrego!!! - były
piękne
: eksponaty ale cena ich zaczyna się znacznie więcej niż 6-ść zł.
: Były:
: Turmaliny zielone werdelity w cenie 700,zł
: Malachity
: Szafiry
: Rubiny
: Baryty ze Stanisławowa /koło Jawora już nieczynnej kopalni barytu
(unikat) -
: zakupiłem go do muzeum.
: Ametysty z Karkonoszy a nie tylko Brazylijskie - było mnóstwo ciekawstek
ale
: żeby je ocenić trzeba się znać i zadać sobie trochę pracy aby je zobaczyć.
: A może byłeś na giełdzie bis przyszywanej do giełdy właściwej, która
odbywa
: się od sześciu lat w Szklarskiej Porębie ul. kilińskiego 20 tuż obok
stacji
: na Szrenicę. pozdrawiam wszystkich Grzegorz.
:
: