Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 00:27:03 MET DST

> "BEEPER" <beeper_at_alpha.pl> - czlowieku sam sie zachowuj ,jesli chcesz by
cie
> szanowano, zastanow sie co mowisz - pomysl zanim powiesz jakies slowa - az
> prosisz sie by dopiac ci latke ...- rozumiem Twoje argumentu bowiem sam o
> nich pisze ,ale rob to moze w elegancki sposob i trzymaj styl !
> Po co tyle prymitywnych slow sam uzywasz ?!

Pisze to co mysle i nie mydle oczu, bo to nic nie daje. Pozatym jak ktos mnie
obraza, to nie bede na to obojetny. Powinienes miec pretensje do tego kto to wszystko zaczal, a nie do mnie. Ale obiecuje poprawe :)))

> Dwa.
> Wydawalo mi sie ze grupa ta zajmuje sie problematyka raczej
> geologiczno-mineralogiczno-paleontologiczna a nie badaniami o znikomej
> (chyba !?) wartosci naukowej z dziedziny elektroniki i dzialania
procesorow.

Wlasnie, a wiec mam pytanie choc troche zwiazane z ta grupa. Jak juz piszemy o gazach i ich kupnie, to czy ktos wie czy wogole jest mozliwe dostanie Argonu ? Tzn. nie jestem pewien czy mi o niego chodzi. Cos mi sie kojarzy, ze argon jest gazem chemicznie obojetnym, tak ? A jezeli tak, to nadawalby sie do zabezpieczenia meteorytów. W koncu powietrze zawiera wilgoc ktora wchodzi w reakcje z np. chlorem ktory z kolei powoduje tak mile rdzewienie.
Tu pytanie do ludzi znajacych sie na chemii. Czy to w jakims stopniu moze zabezpieczyc okazy ?