Autor: Bartek (bartekkomorowski_at_hotmail.com)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 12:06:44 MET DST

Ludzie przeczytalem wszystkie listy z archiwum tego miesiaca i mam nastepujace wrazenie...

Raz.

   Boze ! Mam wrazenie ze trafilem do przedszkolnego klubu dyskusyjnego !Wypowiedzi uczestnikow w temacie "Krecenie proca",z wyjatkiem osob takich jak :

"Stanley" <slaweks_at_complex.com.pl>( choc komentaz moglby byc delikatniejszy
- ale rozumiem zniecierpliwienie!)

"Marek J. Battek" <battek_at_pwr.wroc.pl>,- podziwiam za cierpliwosc w uwagach
..

"BEEPER" <beeper_at_alpha.pl> - czlowieku sam sie zachowuj ,jesli chcesz by cie
szanowano, zastanow sie co mowisz - pomysl zanim powiesz jakies slowa - az prosisz sie by dopiac ci latke ...- rozumiem Twoje argumentu bowiem sam o nich pisze ,ale rob to moze w elegancki sposob i trzymaj styl ! Po co tyle prymitywnych slow sam uzywasz ?!

Włodek Wojtiuk" <wojwlo_at_kki.net.pl>
"Marek Barth" <rozwoj_at_erg-bierun.com.pl>
"gatsby" <gatsby_at_kki.net.pl>
"William Bonawentura" <alchemik_at_bigfoot.com> - do tych Panow , mam obojetne
podejscie ....nic nie wniesli swoimi uwagami i nie zapobiegli rozprzestrzenianiu sie glupoty...

"Karol Pilorz" <PILORZ_at_hermes.umcs.lublin.pl> - uwagi sluszne i chyba jako
jedyna riposta zasluguje na uznanie zasadnosci argumentacji...

"stanp" <stanp_at_tch.waw.pl>,
"Michal" <michalkm_at_astercity.net> - uwagi niektore sluszne lecz mysle ze
kazdy powinien znac zasade, rowniez ze szkoly podstawowej, iz kazdy gaz moze byc w stanie cieklym ,a uzaleznione to jest tylko od cisnienia ... warty jest tu chocby zauwazenia temat gejzerow w ktorych to tem. wody osiaga nawet 300 stopni C tylko dlatego ze znajduje sie pod wysokim cisnieniem slupa wody nad zrodlem ogrzewania.
I dopiero gdy cisnienie slupa wody nie rownowazy cisnieienia wytwazajacej sie pary nastepuje wybuch gejzera...

:-reszta wypowiedzi jest wrecz ponizej jakiegokolwiek rozsadnego poziomu .

Dwa.
Wydawalo mi sie ze grupa ta zajmuje sie problematyka raczej geologiczno-mineralogiczno-paleontologiczna a nie badaniami o znikomej (chyba !?) wartosci naukowej z dziedziny elektroniki i dzialania procesorow.

Na przyszlosc mam prosbe do Uzytkownikow - LUDZIE ZASTANOWCIE SIE CO ROBICIE !!!!!!! CZY WARTO ZASMIECAC SWOJE KONTA TAKIMI BZDURAMI !!!!??? PISZCIE TO CO MA RECE I NOGI CO NAM WSZYSTKIM MOZE POMOC W KSZTALTOWANIU NASZYCH PASJI I ROZWIAZYWANIU PROBLEMOW ! Hough ! powiedzielam ...

Klaniam sie z szacunkiem

       Bartek Komorowski

    Senior Stock Market Adviser

    Bartosz Komorowski