Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 00:45:39 MET DST

Coz, dzieki za pierwsza uwage. Teraz wiem, ze w zasadzie banalne wejscie na WWW
stalo sie bariera nie do pokonania i wymaga instrukcji obslugi.

OK. Tak sie zlozylo, ze wchodzi sie NIE przez klikanie na adresy www, ale na WIELKIE napisy "Minerały" lub "Meteoryty". Efekt jest w/g mnie bardzo fajny (tlo sie rozciaga wraz z rozdzielczoscia) i juz na poczatku dzieli serwis na 2 czesci.
ZIELONĄ - czyli mineraly
NIEBIESKA - meteoryty

Mam nadzieje ze po tych objasnieniach stanie sie wszystko jasne.

PS. dodalem zmiane tla pod linkami w chwili "kontaktu" z kursorem.

      To juz powinno zalatwic sprawe definitywnie.

 http://www.minerals.cnet.pl or http://www.meteoryt.net
 http://www.vistapro.alpha.pl              beeper_at_alpha.pl
 http://www.pamela.prv.pl                 (0-33) 85 297 27