Autor: Wojtek Paciura (paciura_at_pgi.kielce.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 09:45:23 MET DST

Wojciech Pawlak wrote:

> No wlasnie.Czy ktos moze zna jakies ciekawe (w sensie wielkosci okazow i
> ich nagromadzenia) lokalizacje wspomnianych w tytule skamienialosci /

Wiem, ze w zwirowni, w Paczkowie mozna znalezc skrzemieniale drewno.

> (...)
> Poza tym interesuje mnie konserwacja skamienialosci:
> A. czy wspomniane drewno musi byc w jakis sposob konserwowane, jezeli
> tak to w jaki

Najlepiej przeciac okaz prostopadle do kierunku wlókien drzewa, wypolerowac a konserwowac...? Mysle, ze wystarczy szmatka od kurzu stosowana z czestotliwoscia zalezna od indywidualnych upodoban ;-)

> (...)

Pomyslnych poszukiwan, pozdrawiam

Wojtek