Autor: Wojciech Pawlak (pawlak_at_telecom.lth.se)
Data: Sun 28 May 2000 - 16:59:30 MET DST

No wlasnie.Czy ktos moze zna jakies ciekawe (w sensie wielkosci okazow i ich nagromadzenia) lokalizacje wspomnianych w tytule skamienialosci / mineralow? Najchetniej z okolic Kotliny Klodzkiej badz Przedgorza Sudeckiego, ale generalnie caly Dolny Slask. Albo zna tytul ksiazki / czasopisma gdzie to moze byc napisane?
Bede niezmiernie wdzieczny, gdyz powoli ukladam sobie trase ok. 10-dniowych "wykopek" w wakacje, o ile zdaze napisac moja prace magisterska :-)

Poza tym interesuje mnie konserwacja skamienialosci: A. czy wspomniane drewno musi byc w jakis sposob konserwowane, jezeli tak to w jaki
B. jak konserwowac / zabezpieczac okazy z wapienia Bede wdzieczny za odpowiedz badz namiary na zrodlo, gdzie o tym przeczytam (moze byc takze po angielsku).

Pozdrawiam wszystkich listowiczow.
P.S. Czy udalo juz sie znalezc Wam meteoryt, ktory spadl jakies 2 tygodnie temu?

___\\__/\__//__//___pawlak_at_telecom.lth.se____
____\\//\\//_____Lund_Insitute_of_Technology_