Autor: Zea (zea_at_go2.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 20:45:29 MET DST

Dziękuje serdecznie za odpowiedz.
"Kamienie ozdobne Polski" powinny być w , ktorejs z dostepnych mi bibliotek . Nawet jesli sa pod innym tytulem, na pewno je namierze.Moze chodzi o kamienie ozdobne dolnego Slaska? Zbieramy mineraly i skaly przewinely mi sie przez rece, ale tak szybko, ze niewiele z nich wyczytalam. Mysle, ze uda mi sie jeszcze raz ja zdobyc.
Dziekuje rowniez za rady. Moze znasz jakis osilkow?

Pozdrawiam
Zea