Autor: Krzysztof Wnek (wielki_at_sniezka.bochnia.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 11:26:45 MET

  1. > pozdrawiam ( szczegolnie wroclawski PAN ) - lothrin
    To chyba warszawski jesli chodzi o Wojtka, no chyba ze sie myle. Ale jak widzialem na www.twarda.pl to lokalizacja wskazuje na stolice.
  2. Czy ktos buszowal za zyla ametystowa w okolicy Karpacza, czy juz jest rozszabrowana zupelnie? bo dawno tam nie bylem (tak sobie przypomnialem).
  3. Ah jeszcze chcialem sie spytac jakie okazy lothrinowi udalo sie znalesc w tych G. Sowich? Wielkosc oraz nazwe. Moze sie przekonam do pasma sowiogorskiego choc watpie.
  4. Jak tam glowy po barborce, mnie jest bardzo zle (glowa mnie boli).
  5. Wnek