Autor: lothrin (lothrin_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 20:50:18 MET

Użytkownik Wojciech Czaplinski <wojtekcz_at_twarda.pan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3844DDB7.CE7A9642_at_twarda.pan.pl... lothrin wrote:

> witam
>
> dzieki za sugestie
>
> 1.moge zgodzic sie, ze dumortieryt moze byc piko-mikro, ale w tym samym
> pegmatycie zostaly opisane niezle granaty i turmaliny, wiec i tak zalezy
> mi na tej lokalizacji

Może żyła już wyeksploatowana ?

Byc moze, ale chcialbym wiedziec gdzie byla dla pewnosci.

> 3. post scriptum kolegi uwazam za jawna prowokacje ( z elementami
> profanacji ), kra sowiogorska ( wbrew utartym opiniom ) to
> mineralogiczne eldorado

Polimeryzowałbym...

Chetnie popolimeryzuje.

> 4.pytanie z innej beczki: czy ktos dzialal w okolicach Niwy, Suszyny,
> Kamienca ( okolice Klodzka )

Działałem. Co Cię interesuje ?

Interesuje mnie co mozna tam obecnie znalezc ( oprocz agatow ). Czy zeolity to bajka ?
Widzialem u goscia w Kamiencu kwarce z wrostkami ( getyt? ) - kiepskie, ale perspektywiczne.
Szukales na polach czy w dolinkach?
Z gory dzieki za odpowiedz.

pozdrawiam ( szczegolnie wroclawski PAN ) - lothrin