Autor: Aneta Struzik (motylek_at_geolog.geol.agh.edu.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 12:42:02 MET

On Tue, 7 Dec 1999, Robert Radzimski wrote:

> Użytkownik Grzegorz <gbgory_at_free.poltronic.net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:61J24.25738$Oo3.596090_at_news.tpnet.pl...

> występowania
jeasli chodzio to miejsce to jest bardzo ladne bylam tam ostatniej niedzieli i przywiozlam akurat cos co nazywaja syderytami oraz cos co moze byc markasytem a takze pirytem --jeszcze sie temu nie przyjrzalam dokladnie
 oraz > > żwirownie
w Proboszczewicach - gips (krótki artykuł na > > www.kki.net.pl/~mineral)