Autor: lothrin (lothrin_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 20:45:05 MET

Użytkownik Tomasz Doniecki <hybryd_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:000001bf3d9e$3b2571a0$a1cb9e9d_at_tomaszdo...

czy moglbys opisac, gdzie dokladnie szukales ( postaram sie wyslac na ftp niemiecka mapa w przyszlym tygodniu, zeby ustalic co zostalo przeszukane )?

> Nie znam lokalizacji ale raczej mysle ze ma on byc w gnejsach.

 skad to przekonanie?

Pozdrawiam

lothrin