Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 10:56:15 MET

Dzieki Tomku za twoj mail. Jesli to nie bedzie klopotem, prosilbym o artykul o jaspisie. Postaram sie niebawem opisac kamyczki, ktore znalezlismy, moze latwiej bedzie je rozpoznac. O ile moja wiedza mnie nie myli, to najwiecej jest fajnych szczotek kalcytowych na dolomicie, w tym w psotaci szczotek w mini kawernach, z roznymi przebarwieniami, od rozu do ciemnej szarosci. Pozdrowienia,
Artur Dybowski