Autor: Tomasz Filipiak (eskimos_at_poczta.fm)
Data: Thu 25 Nov 1999 - 14:08:43 MET

Witam

Moge Ci powiedziec ze wiele ciekawych mineralow mozna bylo tam spotkac. Nie wiem jak jest teraz. Byly to glownie mineraly cynku i olowiu. Choc takze byl wszedobylski kalcyt podobno takze aragonit. Ale najciekawsze byly mineral Zn i Pb. Wystepuje tam rowniez warstwa chlacedonowa ktora niektorym przypominala jaspis. Jakbys byl zainteresowany tym ostatnim to posiadam jakis artykul moge go zeskanowac i Ci podeslac.

>Kto moglby mi pomoc w okresleniu, jakie mineraly mozna znalezc w
>nieczynnym kamieniolomie dolomitu BLACHOWKA miedzy Tarnowskimi >Gorami a
Bytomiem

pozdrawiam

+  Tomasz Filipiak     +
+  eskimos_at_poczta.fm   +