Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 20:36:45 MET DST

>:cze
>:potrzeba mi termonow gield w Czechach.
>:Czy moze mi ktos je przeslac ?
>:A Czechy i Slowacja moze byc

Slowackie gieldy juz mam na mojej stronie. Brakuje mi natomiast czeskich.
Pozatym ja chce na jakas pojechac, a nie wiem gdzie i kiedy.

Ludzie, ja musze nadrobic te lata, podczas ktorych nie mialem zadnego kontaktu z gieldami itp rzeczami.

Acha. Jak ktos ma jakies zdjecia mineralow, to chetnie je umieszcze na WWW. Dotyczy to jakichkolwiek galerii internetowych. Meteoryty takze, a nawet przedewszystkim.

Cze i do widzenia w Krakowie. Wykupimy im wszystko :)))