Autor: Kruszewsk Krzysztof (kruszk_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 15:55:23 MET DST

: Od: BEEPER <beeper_at_alpha.pl>
: Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl>
: Temat: Odp: Pudełka / Narzędzia.
: Data: 26 maja 1999 20:50
:
: >:cze
: >:potrzeba mi termonow gield w Czechach.
: >:Czy moze mi ktos je przeslac ?
: >:A Czechy i Slowacja moze byc
:
: Slowackie gieldy juz mam na mojej stronie.
: Brakuje mi natomiast czeskich.
: Pozatym ja chce na jakas pojechac, a nie wiem gdzie i kiedy.
:
: Ludzie, ja musze nadrobic te lata, podczas ktorych nie mialem
: zadnego kontaktu z gieldami itp rzeczami.
:
: Acha. Jak ktos ma jakies zdjecia mineralow, to chetnie je umieszcze na
: WWW. Dotyczy to jakichkolwiek galerii internetowych. Meteoryty takze,
: a nawet przedewszystkim.
:
: Cze i do widzenia w Krakowie. Wykupimy im wszystko :)))------

: Czy mogie przeslac zdjecie krysztalow gisu
wymiary 32cm-20cm krysztaly na podstawie kacytowej o grubosci 1cm  wazy okolo 4kg. przezroczysty. Zdjecie ukaze sie w czasopi. OTOCZAK--- harmonogram gield Czech dam na liste.
: >:
: >:>