Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 08:45:00 MET

> A rob co chcesz :))
> Ja myslalem, ze ogladac bedziecie w jakims programie, a nie w IE lub NC

Dla wygody zrobilem dostep do naszego katalogu ftp ze strony www, dlatego mozna sobie spokojnie przegladac przegladarkami. Gdy czyjas kolekcja na ftp odpowiednio urosnie, z czasem zapewne calkiem ja przerzuce na strony www mineralow, jesli wlasciciel kolekcji nie bedzie wyrazal sprzeciwu.

Przypominam jeszcze raz, ze zawartosc naszego katalogu ftp mozna ogladac ze stron www mineralow http://www.man.lodz.pl/MINERALY/ w dziale "FTP - zawartsc katalogu Upload listy mineraly ". (Adres bezposredni: http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/Ftp/UpLoad/ )

ak