Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 02:45:49 MET

>Swietnie, ze to wyslales, tylko troche szkoda, ze nie zmniejszyles tych
>plikow w jakims programie graficznym (opcja image size lub resize) do
>rozdzielczosci w poziomie np. 640, wowczas caly obrazek miescilby sie w
>ekranie no i przede wszystkim byloby kilka razy mniej kB do ciagniecia.
>Czy moge te Twoje zdjecia zmniejszyc do takiej wielkosci?

A rob co chcesz :))
Ja myslalem, ze ogladac bedziecie w jakims programie, a nie w IE lub NC

>A co do jakosci technicznej to te obrazki sa przede wszyskim nieostre, ale to
>tez odrobine mozna bylo poprawic opcja sharpen w jakims programie
>graficznym.

jestem zajety strasznie. Noze jak bede mial jakas karte video, to bedzie lepiej

>Te uwagi techniczne sa do wszystkich chcacych uploadowac pliki graficzne
>na ftp (do czego goraco zachecam :)).
>Umieszcze niedlugo powyzsze uwagi na stronie www mineralow, w pliku
>powitalnym oraz w pliku dirinfo.txt w katalogu ftp.
>
>Przypominam wszystkim, ze zawartosc naszego katalogu ftp mozna ogladac
>ze stron www mineralow http://www.man.lodz.pl/MINERALY/ w dziale "FTP -
>zawartość katalogu Upload listy minerały ".

>A MPG probowales?

no a niby w czym to kompresowac ?
Zreszta zobacze,
Ale z drugiej strony 15fps, to malo

>Faktycznie straszne!

Tzn. Bylo by mozna nagrac ze 2 CD i je rozeslac. Kto pooglada, posle dajej. Ja moge nagrac oczywiscie. Ale musze miec co najpierw :))