Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Sun 14 Mar 1999 - 13:32:46 MET

>No juz nie przesadzaj ze w okolicach Dziegielowa nie ma zadnej bilblioteki.
>Cieszyn jest miastem uniwersyteckie wiec powinienes poszukac tam np. w
>bibliotece miejskiej centralnej.
>No chyba ze ci sie uda jechac do Bielska to tam juz napewno znajdziesz.
>
>K...K

W Cieszynie akurat na to sa male szanse, a w Bielsku jeszcze nie bylem :(( Pozatym, czy to grzech Was sie spytac? Nie pierwszy raz ludzie z inetu cos mi doradzaja, pozyczaja itp.
Ale jak widze ta grupa pod tym wzgledem jest inna, bo znow "ktos" poslal mi milutki mail, uswiadamiajacy mi co mam wspolnego z baranem :-//

Chyba poprzestane na czytaniu ....