Autor: BEEPER (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 22:10:01 MET

-----Wiadomoœć oryginalna-----
Od: Marek Iwaszko <miwaszko_at_biotop.umcs.lublin.pl> Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl> Data: 5 lutego 1999 20:29
Temat: Re: WIELKIE nic ...

czesc Beeper

chcesz znac zdanie ludzi z listy - ja tez moze sie dolacze. uwazam bowiem, ze kazdy ma prawo do swojej prywatnosci i do tego co robi i za co odpowiada. to ze akurat zajmujesz sie taka dzialalnoscia wcale nie umniejsza cie jako czlowieka i partnera do rozmow na liscie a co do odkryc Sherloka to moim zdaniem lista nie sluzy ujawnianiu takich rzeczy, bo sa od tego prywatne konta. a zgodze sie z toba i mysle ze inni to tez potwierdza, ze jesli ktos opisuje takie przypadki oskarzajac innych to moglby sie przedstawic a nie zachowywac jak Don Pedro z krainy deszczowcow.

nie lam sie
Marek

Witam.
Zeby nie byc posadzony jeszcze o ciagly off topic, to odpisuje ostatni raz na list dotyczacy zamieszania beeper-zinger. (no chyba, ze cos bedzie wymagalo mojego maila, a reszta na priva).

Zdanie ludzi z listy ? Jak narazie wciaz slychac tylko panow Filipiaka i Wneka (nie liczac anonimow).
Jezeli juz naprawde sie Wam narazilem czyms, to nalezapo mi wylozyc sprawe spokojnie na priva, albo na grupie. Ale nie. Zaczelo sie od niegrzecznych uwag Pana Filipiaka, poprzez anonim Holmsa, a skonczywszy na ogolnym zjechaniu mnie przez Panow Filipiaka i Wneka. Skoro ja jestem tepym debilem, to obaj panowie sa wulgarnymi ... osobnikami, zeby nie wyrazic sie dosadniej. Koniec

PS. A jak ktos chce mi cos napisac, to niech sie zapozna z uwagami jakie zawarlem w mailu do Pana Filipiaka.

--
Wyslano przez bezplatny serwer KKI - www.kki.net.pl
To jest miejsce na reklame Twojej FIRMY !