Autor: BEEPER (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 21:55:10 MET

>Jekabym mial takiego studenta ulalbym go za debilizm!!!!!! Gdzie ty sie
>uchowales ???
>Zabiore Cie chyba gdzie na podstawie ksiazki z 1913 znajde Ci mineraly !!
>Wiec nie zmuszaj mnie bym uzyl brzydkich slow bo czuje sie naprawde
>sfrustrowany. Podstawowa zasada przy poszukiwaniach nowych zloz to
>zapoznanie sie z literatura a nawet branie pod uwage tylko przeslanek
>historycznych (czyli historie, legendy itp)

no i o to chodzi !!!
Skoro jestem tu grupowiczem o najmniejszej wiedzy praktycznej n/t mineralow to nalezalo napisac cos w stylu: "nie masz racji. Podstawowa zasada przy .... " bez wstepow obrazliwych i ponizajacych. I to ja plote glupoty ?

Skoro WSZYSCY maja mnie dosyc to dlaczego tylko Pan i Filipiak posylacie takie listy?
Filipiak napisal mi na priva list, jak to Wszyscy mnie tu nie lubia. Poprosilem, aby odpowiedz na jego list rozeslal do tych Wszystkich, ktorzy mysla podobnie jak on i Ty.