Autor: Tomasz Filipiak (thomas_at_free.com.pl)
Data: Sat 06 Feb 1999 - 13:27:25 MET

witam !!!

>Jestem tu nowy. Od kilku dni przegladam Wasza korespondencje. Po =
>pierwsze wszelkie przejawy piractwa nalezy wypalac "zywym ogniem", bo to =
>skurwysynstwo.

:)))

>Po drugie korzystalem wielokrotnie z omawianej ksiazki i =
>mimo pewnych nieaktualnosci byla mi bardzo pomocna w poruszaniu sie po =
>nieznanym terenie.

Ja rozwiez uwarzam ze ksiazka jest niczego sobie. Tylko o jaka ksiazke ci chodzi - "Bursztyn w zlozach pierwotnych i wtornych.Znaleziska i dawne kopalnie bursztynu w Polsce" czy tez "Zbieram mineraly i skaly". Obydwie maja wiele bledow w lokalizacji znalezisk ale nie ma nic innego wiec jak na razie zostaje nam tylko to, no chyba ze my stworzymy jakis wirtualny przewodnik. Jakby ktos mial jakis pomysl jak to zrobic to niech napisze.

pozdrawiam

Tom