Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 08 Feb 1999 - 09:05:00 MET

>Ja rozwiez uwarzam ze ksiazka jest niczego sobie. Tylko o jaka ksiazke ci
>chodzi - "Bursztyn w zlozach pierwotnych i wtornych.Znaleziska i dawne
>kopalnie bursztynu w Polsce" czy tez "Zbieram mineraly i skaly".
>Obydwie maja wiele bledow w lokalizacji znalezisk ale nie ma nic innego wiec
>jak na razie zostaje nam tylko to, no chyba ze my stworzymy jakis wirtualny
>przewodnik. Jakby ktos mial jakis pomysl jak to zrobic to niech napisze.

mysle ze to bardzo dobry pomysl.

w tej chwili strony mineralow leza odlogiem. mysle ze warto by zaczac ozywiac te strony :)
co proponuje na poczatek..... jesli ty lub ktokolwiek inny ma ciekawy artykul do napisania, to napisz go. format prawie dowolny :) jakos to przerobimy z AK do postaci ktora da sie czytac na www. potem jakos poorganizujemy te dzialy. a teraz nie ruszalismy z kopyta ze stronami mineralow, bo siedzimy po sama szyje w robieniu stron dla chemfana. ale jesli juz macie cos ciekawego to nadawajcie to na moj adres lub do ak :) dla tych co nie wiedza. ak jest moderatorem listy.