Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 20:16:54 MET

> bramke mozna zorganizowac w ten sposob, zeby z newsow na brake
> ogonki byly poobcinane.
> ale sensu i tak nie widze, bo nawet na sprzecie ktory nie moze
> supportowac polskich znakow da sie z powodzeniem zainstalowac taki
> filtr, zeby tylko odbierajacy poczte uzytkownik mial wyciete ogony.
> dziwne ze lokalni admini do tej pory tego nie zrealizowali.

Jesli bardzo chcecie to moge w RFD i CFV dopisac, ze chociaz polskie znaki sa dozwolone to jednak w dalszym ciagu preferowany bedzie sposob pisania polskawy. Jednym slowem jesli ktos wysle na mineraly list po polsku w ISO 8859-2 to klac na niego nie bedzie mozna, ale osoby zainteresowane (a wiec te, ktore nie widza ogonkow), beda mogly wyslac tej osobie *na priva* prosbe, ze jesli to danej osobie nie sprawi problemu to zeby ta osoba pisala na mineraly po polskawemu, jak sie ta osoba zgodzi to dobrze, jak nie to trudno.

Byc moze jest to troche dziwny sposob rozwiazania problemu, ale trudno mi jest w tej chwili (zakladajac, ze lada moment bedziemy na newsach) calkowicie zakazac pisania z ogonkami, gdyz w zasadzie na newsach w pl.* pisanie z ogonkami jest juz dozwolone i od jakiegos czasu powszechnie zaakceptowane.

ak