Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 08 Feb 1999 - 10:47:48 MET

> [...]
>te, ktore nie widza ogonkow), beda mogly wyslac tej osobie *na priva*
>prosbe, ze jesli to danej osobie nie sprawi problemu to zeby ta osoba pisala
>na mineraly po polskawemu, jak sie ta osoba zgodzi to dobrze, jak nie to
>trudno.
>
>Byc moze jest to troche dziwny sposob rozwiazania problemu, ale trudno mi
>jest w tej chwili (zakladajac, ze lada moment bedziemy na newsach)
>calkowicie zakazac pisania z ogonkami, gdyz w zasadzie na newsach w pl.*
>pisanie z ogonkami jest juz dozwolone i od jakiegos czasu powszechnie

od biedy dorzuc, chociaz osobiscie nie widze sensu i celu. moze zrobimy pre-glosowanie w tej kwestii ? ;)

aha. sposoby jak rozwiazac problem ogonkowy sa omawiane na grupie news:pl.comp.ogonki
oraz http://sunsite.icm.edu.pl/ogonki/

mysle ze wiekszosc osob jest ZA ogonkami niz przeciwko nim. a nawet jak ogonkow nie bedzie, mozna sie nauczyc czytac krzaki. wiem z wlasnego doswiadczenia :)