Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 19:42:51 MET

>[...]
> ^^^^^^^
>mozesz przyblizyc? (chyba nie na priv, bo sadze, ze nie tylko mnie to
>dotyczy?)
>
>narazka

bramke mozna zorganizowac w ten sposob, zeby z newsow na brake ogonki byly poobcinane.
ale sensu i tak nie widze, bo nawet na sprzecie ktory nie moze supportowac polskich znakow da sie z powodzeniem zainstalowac taki filtr, zeby tylko odbierajacy poczte uzytkownik mial wyciete ogony. dziwne ze lokalni admini do tej pory tego nie zrealizowali.