Autor: ŁUKASZ SZMIGRODZKI (lukasz.szmigrodzki_at_infor.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 14:23:09 MET

Czesc !

Jestem tu nowy. Od kilku dni przegladam Wasza korespondencje. Po pierwsze wszelkie przejawy piractwa nalezy wypalac "zywym ogniem", bo to skurwysynstwo. Po drugie korzystalem wielokrotnie z omawianej ksiazki i mimo pewnych nieaktualnosci byla mi bardzo pomocna w poruszaniu sie po nieznanym terenie.

                                                                    Pozdrawiam Lukas