Autor: BEEPER (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 18:31:33 MET

no i stalo sie.
Stalem sie przestepca, bo kupuje mineraly, a teraz juz jestem zbrodniarzem, bo sprzedaje ludziom tani soft. Makabra. Czyli mam sie juz tu nie pokazywac ?

>Czesc
>
>ZINGER jestes juz zdemaskowany jestes najzwyklejszym w swiecie "piratem" i
>nie wiem co taki czlowek jak ty robi na tej liscie. Dla tych co nie wiedza

To ze jestem piratem, nie powinno nikomu robic roznicy, bo nie mam zamiaru ani tu komu kolwiek niczego oferowac, ani nie chcialem nawet zeby ktos z Was o tym wiedzial. Interesuje sie mineralami od bardzo dawna i nigdy nie chcialem tego laczyc w jakikolwiek sposob z piractwem. No i zabardzo nie wiem, co tu bylo demaskowac. Wystarczylo wejsc na jedna z 5 grup usenetu, zeby sie skapnac o co chodzi. Natomiast tobie sie pewnie wydaje,
ze jest jakims cholernym bohaterem? Pewnie jestes teraz z siebie bardzo dumny. A tak pozatym, to zrobiles mi reklame :))

>proponuje obejzenie strony
>http://www.zinger.alpha.pl/home/mamdosc/strony/index.html tam znajda
>wszelkie inforamcje ktorych dotyczy ten post. Teraz juz wiem dlaczego
>chciales aby zapomniec ksywke ZINGER. Nie dawalo mi to jednak spokoju i

Chcialem dlatego, aby wlasnie ktos taki jak Ty nie robil tu ze mnie jakiegos mordercy i zabojcy. Ale sie nie udalo. Wierz mi, ze nie jestes pierwszy z TYCH sprawiedliwych, co to kupuja piraty, ale sie do tego nie przyznaja i umieja tylko opluwac nas. Zobacz posty na pl.rec.gry.komputerowe . Tacy jak ty zrobili tam taki burdel za przeproszeniem (ostatni 1 miesiac) ze to juz przestaje byc grupa o grach. Jak nie wystarczy ci ten post, to tu tez sie zacznie...

>postanowilem sie rozejzec no i malo sie nie spadlem z krzesla gdy zobaczylem
>cie na grupie pl.ogloszenia.rozne. Wiedzialem ze jestes troche
>nierozgarniety ale nie myslalem ze az do tego stopnia.

o, tak jak zawsze, przechodzimy do etapu obrazania. Ladnie.

>Teraz juz wiem ze nie mylilem sie co do twojej osoby. Seriale, cracki i cale

A coz takiego ja Ci zrobilem ? Widze ze teraz juz mi nie dasz spokoju Moze rozwiniesz ta swiatla mysl ?

>programy,gry tylko po 20 pln CD drogo troche sie cenisz przeciez ty je masz

skoro nie rozumisz sedna sprawy i praw jakie rzadza tym prcederem, to sie nie wypowiadaj. Jasne, chcialbys za darmo, ale tak sie nie da.

>za darmo. Jednak polski internet jest jeszcze bardzo maly i zbyt wiele nie
>da sie tu ukryc.

Ja sie ukrywac nie mam przed czym. A skoro "do mineralow" jestem BEEPER (to moja pierwsza xywa) to nie mialem powodu tego zmieniac.

>Tak wiec widzisz ze twoje nazwisko pozna teraz kazdy a
>numer telefonu i adres nie sa juz problemem: ilu w bylym wojewodztwie
>bielsko-bialskim moze mieszkac Marcinow Cimała?

:)))))
Jestes smieszny. Zal mi twojej glupoty, serio. A co do moich danych. To przynajmniej kilka osob je zna od dawna. Pozatym juz jeden taki twojego pokroju (chcacy zbawic swiat od piractwa) podal moje dane na 5 grupach usenetu, bo niby wysylam puste pudelka i ogolnie oszukuje klientow. To zamo dzieje sie teraz wokol Fryzjera. Czepial sie mnie przez 3-4 tygodni. Wkoncu jak go postraszylem oskarzeniem o znieslawienie, to uciekl dupek.

>Ja nie mam zamiaru tu niczego rozdmuchiwac i na tym zakoncze. Mam nadzieje
>ze zmadzejesz troche choc nie bardzo mi sie chce w to wiezyc.

O co ci chodzi? Jezeli uwazasz mnie za jelopa , to jestes jeszcze wiekszym.

I oczekuje jakichkolwiek przeprosin z Twojej strony, bo to nie ja zaczalem.

I jeszcze na koniec chcialbym poznac opinie na ten temat innych grupowiczow. Czy fakt ze wielki szerlok mnie nakryl cos zmienia ? Wedlug mnie to nie powinno nikogo obchodzic co ja robie prywatnie na innych grupach, dopuki nie wchodze z tym tutaj. A cala ta "sensacja" jaka on stworzyl jest wedlug mnie nie wporzadku.

BEEPER

>BEEPER=>ZINGER=>Marcin Cimała
>
>POZDRAWIAM
>S.H.

P.S>
Pomijam fakt, ze na anonimy nie powinno sie odpowiadac. Taki jestes mocny, szastasz moimi danymi , a sam nie masz odwagi podpisac sie pod swoim listem pelnym nazwiskiem. Typowy internetowy dzieciak....