Autor: Krzysztof Wnek st. (wielki_at_geolog.geol.agh.edu.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 08:35:08 MET

Panie Beeper alias Zinger prosba wiem ze jest Pan smutny i skrzwdzony przez caly swiat ale plz jak masz takie kretynstwa pisac i glupoty na liscie to plz wybierz sobie inna :(((

Nie wiem czy jestes kretynem czy tylko udajesz. Ale jesli jestes to twoje kretynstwo jest wprostproporcjonalne do twojego wieku.

Moim zdaniem by nie psuc sobie wiecej zdrowie proponuje ignorowanie maili powyzszego Pana no chyba ze cos skleci sensownego i fajnego na temat kamyczkow.

Wielki