Autor: BEEPER (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 21:33:02 MET

>Chyba wyraznie napisalem i liczylem na inteligencje czytajacych, ale chyba
>padlo na kretyna :((

no wiecie co :((( Toz to nawet sie spytac tu niczego nie mozna, bo od razu cie zwymyslaja. I niestety mimo wielu godzin medytacji nadal nie miem co to jest to cholerne 2-e,

>Jesli dla ciebie jest frajda kupowanie a nie znajdywanie to nie ma sensu
>dalszej gadki

No coraz bardziej mi sie ten list podoba. Widze iz z powodu tego, ze przyznalem sie naiwnie do kupowania, a nie zbierania mineralow (no bo gdzie i jak?), to z tego powodu u niektorych jestem na straconej pozycji. Ale olac to.
A wracajac do fragmentu powyzej.
Ja wyrazilem swoja opinie, ze wyjazd na agaty jest bardzo fajny, i ze jezeli na gieldach jest ich tyle (nic o kupowaniu ich), to w terenie musi byc ich duzo. Wiec nie rozumiem uwag autora odpowiedzi. Zreszta co ma piernik do wiatraka. Kto chce kupowac, niech kupuje. Zreszta nie widzielm nigdzie, zeby istnialy dwie grupy milosnikow mineralow: ta co zbiera i ta co kupuje. Jezeli jednak autor odp. stosuje taki podzial, to wyrazy wspolczycia.

>Materialy wlasnie mialem wsylac Tomkowi Filipiakowi jesli jemu sie pomysl
>spodoba to juz nie bede musial nikogo prosic by sie kobznal na kamyki, bo
>chyba tutaj jest jedna z niewielu kompetentnych osob na liscie.

no comment

>Wielki

wydawalo mi sie zawsze, ze my kolekcjonerzy i pasjonaci mineralami trzymamy sie razem, a ru takie texty !!!
Uwazam, ze posty tego typu sa ponizej poziomu jaki ta lista reprezentuje.

BEEPER