Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 15:58:32 MET

>Czepiasz sie. :)

nie czepiam. lokalizacja bramki nie musi byc zawarta w opisie grupy, bo i po co ? moza to umiescic w sekcji technicznej na WWW.

>Ok. jakos to sie dopisze, ale bez tego slowa 'domowione', bo tu dziwnie
>brzmi. :)

niech jakis poeta po ludzku to sformuluje :)

>ok. ale o tym htmlu i innych smieciach trzeba jednak wyraznie dopisac, bo
>sam widziales ile na liste przychodzilo takich postow z samymi krzakami.

to moze tak. dopuszczalne wysylanie listow w czystym ASCII lub w czystym tekscie po polsku wylacznie przy stosowaniu kodowania ISO-8859-2. wszelkie inne sposoby, w tym kodowanie windows CP-1250, HTML i Quoted Printable sa zakazane i beda tepione :)

moze byc ?

>Dopisac Cie? ;))) Moze od razu dopisze wszystkich subskrybentow? ;)))

no doooobra :) niech mnie juz lepiej nie bedzie.

>Trzeba bylo nie wprowadzac limitu 50 'za' vs 'przeciw' to by nie bylo takiej
>potrzeby.

ilosc grup ma zwiazek z dopuszczalna liczba crosspostow, a nie minimalna iloscia glosow.

>Jest 6.
>Tyle, ze tylko 6 grup to kpina przy ponad 100 grupach w hierarchii pl.* i
>koniecznosci uzbierania 50 glosow 'za'.

dla glosowan nikt nie bedzie zdejmowal zabezpieczen z serwerow przed wielogrupowymi spamami. to wylacznie kwestia techniczna.

ale na pozostale grupy mozesz smialo wysylac nie-crosspostowane informacje, ze na grupie nowe-grupy toczy sie dyskusja nad zalozeniem blablablabla :) z follow up itp.