Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 17:32:24 MET

> nie czepiam. lokalizacja bramki nie musi byc zawarta w opisie grupy,
> bo i po co ? moza to umiescic w sekcji technicznej na WWW.

Tak powinno byc Twoim zdaniem (moim zreszta tez), ale nie zdaniem TS. Cytat z FAQu:
"jesli grupa ma byc sprzezona z jakas lista e-mail, to jaka, gdzie jest/bedzie bramka."
Pretensje -> TS
:-P

> niech jakis poeta po ludzku to sformuluje :)

Haalloooo! Sa wsrod nas 'poeci'? :) Poprawcie to... :)

> to moze tak. dopuszczalne wysylanie listow w czystym ASCII lub
> w czystym tekscie po polsku wylacznie przy stosowaniu
> kodowania ISO-8859-2. wszelkie inne sposoby, w tym kodowanie
> windows CP-1250, HTML i Quoted Printable sa zakazane i beda tepione :)
>
> moze byc ?

Cos w tym stylu...

> ilosc grup ma zwiazek z dopuszczalna liczba crosspostow, a nie
> minimalna iloscia glosow.

Na roznych serwerach roznie to jest, zreszta to sie zawsze da ominac.

ak