Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_alpha.pl)
Data: Sat 16 Jan 1999 - 12:51:28 MET

Witam.
Pewnie wiekszosc z Was byla juz na mojej "mineralnej" stronie. Mam nadzieje, ze sie podobala.

Natomiast teraz chcialbym Was zaprosic na strone poswiecona nieco inne tematyce. Mianowicie pod adresem http://www.vistapro.alpha.pl przegralem swoja strone o programie Vista Pro 3.11 Jest to program do generowania krajobrazow 3D, a sama strona zbudowana jest tak, aby pomoc w zrozumieniu jego funkcji i nauczyc go uzywac.

Prosze o wszelkie uwagi na temat tej i innycj moich stron. (mam nadzieje, ze nie bedziecie zli za ten off topic :))

Pozdrawiam wszystkich.
BEEPER