Autor: Dominik Trzaskacz (trzask_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 16 Jan 1999 - 11:19:44 MET

Hej!

Jak juz pisalam do kolegi Tomka F. korzystam z komputera kumpla . Tylko dlatego wszyscy chca zrobic ze mnie faceta!!!Jestem Violka!!! Nie chce czekac trzy lata ,bo przez ten czas moglabym nazbierac troche kamykow i wzbogacic moja biedna kolekcje skladajaca sie zkilku granitojdow,porfirka baltygkiego i krysztalu gorskiego.

Tak w ogole to tamta informacja miala byc wyslana na liste,ale cos mi sie pokrecilo.

P.S.Moze ty moglbys mi napisac jakie sa przedmioty na pierwszym roku geologji dziennej?

P.S.Myslisz,ze T.F.da sie udobruchac?(Tak w ogole to nie wiem o co mu chodzi...).