Autor: Tomasz Doniecki (doniecki_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Fri 15 Jan 1999 - 15:13:55 MET

-----Wiadomoœć oryginalna-----
Od: Andrzej Kasperowicz <andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl> Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl> Data: 15 stycznia 1999 12:12
Temat: Re: Re: Odp: Giełda Minerałów

. Najlepiej jednak by bylo, zeby dla
dyskusji o speleologii powstala oddzielna lista dyskusyjna.

Wlasnie tak!

Podsumowujac: nie mam nic przeciwko temu, zeby ktokolwiek tworzyl grupe na newsach. Jednakze chcialbym, zeby to byla grupa na tyle kompatybilna z opisem i nazwa listy mineraly aby moc dokonac sprzezenia listy z ta grupa.

I bardzo dobrze

wyglada, szkoda tylko, ze mi to wyjasnianie zajelo tyle czasu i musze przez to zmieniac plany na dzisiejszy dzien.

co sie odwlecze to nie uciecze!!!!!!  :)

Tomasz Doniecki
herbatas_at_friko5.onet.pl
doniecki_at_ultra.cto.us.edu.pl
                    TEA