Autor: Tomasz Filipiak - WNoZ stud (filipiak_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 09:22:46 MET

> Czy promieniowanie
> emitowane przez te mineraly jest na pozimie, ktory moglby wywolac u ludzi
> jakies skutki uboczne? Posiadam kilkanascie okazow z tamtad i nie wiem czy
> przechowywac je w pokoju
> Nie boj sie swiecil nie bedziesz!!!!!!!!!
> A nawet gdyby to zrobisz majatek

Powiadasz ze zrobie majatek ciekawe w jaki sposob. Czy myslisz o odzyskiwaniu uranu z tych mineralow nastepnie wykonanie malego reaktora domowym sposobem i uruchomienie elektrowni (masz przyklad z kolegi Jupowicza). To jest do wykonania wiec jezeli bys podjal sie tego chetnie pomoge. A tak prawde mowiac to moglbys przedstawic jakies fakty a nie zajmowac sie bzdurami ale oczywiscie...

pozdrawiam Tom