Autor: Wojciech Wiktor Pawlak (wpawlak_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 11:56:08 MET

On Wed, 25 Nov 1998, +++ZINGER+++ wrote:
> Chcialem wydawac
> gazetke Otoczak (przynajmniej najciekawsze artykuly) na mojej stronie.
> Ale po pierwsze nie ma tak naprawde jej numerow w postaci elektronicznej,
> a po drugie numerow archiwalnych tez nie ma juz.

Coz, kilka numerow Otoczaka mam w postaci niestety papierowej, tak wiec jesli okazaloby sie, ze znajdujesz sie/bedziesz sie znajdowal w W-wie w najblizszej przyszlosci, to moge je wypozyczyc.Pozdrawiam...

       /     Wojciech Pawlak          //
     /  W.Pawlak_at_elka.pw.edu.pl     //

   / www.elka.pw.edu.pl/samorzad //