Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 09:30:00 MET

wlasnie niedawno na gieldzie bodownictwa w W-wie byla dolaczona mala gielda elektroniczna. Tak sie zlozylo, ze akurat bylem w W-wie i tam wpadlem. Ku mojemu zdumieniu zobaczylem goscia, ktory mial na stoisku poza pluytkami krzemu, miedzi, cyny i innych takich jakby samorodkow, WIELKIE sztuczne krysztaly kwarcu. Wielkie to znaczy od 1/4 kg do jakies 2kg. Obiecla mi przeslac jakies , bo tamtych sprzedac mi nie mogl.
Wygladaly one rewelacyjnie.